maanantai 23. heinäkuuta 2012

Mieli






Mieli levottomana,
hormoonit,
huoah.

Olen viettänyt laatuaikaa ystävän kanssa,
uskomaton määrä tapahtumia,
mekkalaa
ja pulputusta.
Shoppailua ja salattilounaita.
Lapsilla omat ystävät.

Mansikoita ja kermavaahtoa.
Paleltumista kesähepenissä.
Tukassa kukka,
nutturakampauksia.

Olen juossut jalkani kipeiksi,
hermostunut vatsamakkaroihin ja jumpannut iltamyöhään.
Olen ommellut sohvanpäällisiä,
kutonut villatakkia
ja silittänyt lakanoita.

Olen lomalla.
Kumpa joku vapauttaisi pääni hormoonimyrskyltä,
kuulen kuinka se voimistuu,
  olen voimaton sen edessä.

Piupau

2 kommenttia:

  1. Kiitos Maria! Se ei ole parhaita puoliani, huomaan, oleminene nimittäin. Kotona tuntuu olevan koko ajan hommia, vaikka en olekkaa mikään tiptop-ihminen tekemistä vaan on paljon :) Huomaan tuntevani syyllisyyttä kun mies on töissä ja minä lomalla. Mutta yritän, kiitos kannustuksesta.

    VastaaPoista